суббота, 19 июня 2010 г.

Kalapüük Kassepa järvel



Kassepa järvel olen ma siiani ainult ühe korra kalastanud, see oli kolm aastat tagasi. Püük toimus siis esimese jääga, ilm oli kole sant, sadas vihma, tuul oli tugev. Kui mu mälu ei peta siis saak oli ka suht nigel, mõned ahvenad, ahvena suurus andis siis ka soovida. Aga midagi jäi hinge, vahest, kui mööda sõitsin käisin seal järve ääres ja imetlesin, unistasin, et kunagi tulen siia püüdma.Täna hommikul helises mobiil kell 02:00, jube vastik oli tõusta. Kuidagi sain ülesse. Tass kohvi joodud hakkas enesetunne paranema. Ergot äratasin kaks korda. Kodunt saime minema 03:15. Kohustuslik kohvi joomine Statoilis. Järve ääres olime lõpuks poole viiest hommikul. Ergo otsustas landiga proovida, mina tahtsin õngitseda, oma armsa 7m Stellaga. Poiss läks siis kummikaga peale, mina vaatasin õngitsemiseks kena koha kaldal. Valmistudes pidin tõdema, et OFF jäi koju ja muidugi termos kuuma kohviga. No pole hullu ju saan hakkama. Kella viiest hommiku sain siis püügiga alustatud. Kala hakkas võtma kohe, koht oli ju hoole ja armastusega valitud. Kala võttis ainult vakla, ussist ja maisist ei pidanud lugu, kaladeks olid roosärjed ja särjed. Igav ei hakanud, kuigi soov oli saada linaskit või latikat. Ei no unistada muidugi võib.
Vahepeal käis Ergo, ta oli saanud ühe haue no nii 900g, olid mõned võtud ja äraminekud. Üldiselt poiss oli rahul, mina ka. Kala võtab, ilm on enam vähem ja sääski ka nagu polegi, mis sa hing veel tahad. Kell 11:00 lõpetasin püügi. Oleks võinud veel püüda aga taevasse hakkasid kogunema vihmapilved.
Koduteel Abja Lukoilst tass kohvi ja mõnusa tundega koju (Ergo oma 900g. hauega.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий