воскресенье, 5 сентября 2010 г.

35 nädala jooksud

E-8 km. lõigujooks
T-10 km. rahuliku tempoga
K-11 km. lõigud 2km+3km+3km+3km
R-8 km. seasörk
P-23 km. keskmine tempo.

Kokku tuli siis 60 km.
Pole kõige hullem, kui arvestada vasaku põlve valusid. Joostes on ikka väga valus. Pühapäeval jooksin üle pikaaja 23 km. millest 21 km keskmise tempoga, 2 km. rahulikumalt. Enesetunne oli hea, joosta oli mõnus ja kerge aga põlv andis endast pidevalt tunda. Eks ma sättisin tempot ka nii, et valu just kõige hullem ei oleks. Üks koomiline asi veel, sai ostetud uued jooksmise tossud. Adidas, Adizero Boston M, sellised kerged aga ilma pehmendusteta. Olin juba jooksnud nendega paarkümmend kilomeetrit. Panin siis nad jalga ja läksin jooksule, koju jõudes oli vasaku jala toss verine, jalal muidugi kaks villi, no ei vea kohe nende tossudega, ühele jalale on toss nii kui valatud siis teisele jalale ei sobi.
Praegu on küll selline tunne, et Stockholmi poolmaratoniks olen ma valmis. Äkki annab põlve valu ka järgi, no siis ma peaks enda kohta jooksma suht hea aja. Kui valu jääb siis jooksen valu piirimail aga jooksmata ma ka ei jäta, kõigele kiuste. :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий