пятница, 10 июня 2011 г.

Sindi linna jooks

10 juunil toimus Sindi linna jooks. Algselt ma ei plaaniniud sinna minna aga päeval helistas Reget ja kutsus kaasa, no tule ja tule. Mis siis ikka ega sõbrale ei taha ei öelda. Jooksu pikkus 5,4 km ei tundunud ka nii tappev ja Sindis möödus mu lapsepõlv. Otsus sündis kiiresti, tulen ikka.
Jooks oli nagu jooks ikka. Rada kulges läbi Sindi linna, stardis kas oli 20 inimest. Peale maratoni pole ju kiireid jookse ega lõike teinud, kõik jooksud olen jooksnud rahulikus tempos, alles mõni päev tagasi tekkis jalgadesse kergem tunne. Plaanisin joosta rahulikult, säästvalt, sest järgmine päev on Harku jooks.
Stardis muidugi natuke üllatusin, et nii vähe on jooksjaid ja minu vanuseid vanainimesi peaaegu polegi, kõik olid noored Pärnumaa tipud. Start antud, tempo kohe kiire, mingist rahulikust jooksust ei olnud juttugi. Nooremad panid ees jugama, mina nende sabas, Ainus mõte oli, et naistest peaks ikka kiirem olema, sellega sain hakkama.
Rada oli lihtne, ainult märgistus kuhu joosta oli natuke kehv, korra panin valesti aga kohalikud lapsed juhatasid õige suuna kätte :). Enda üllatuseks suutsin isegi joosta ja üsna normaalse tempoga. Aega kulus 00:21:26, see teeb keskmiselt 4 min/km. Pole paha! Muidugi kas rada oli ikka nii pikk? Regetile kaotasin 2 minutit, normaalne.
Täna siis Harku jooks. Ilm on juba hommikul väga palav, vist tuleb väga karm jooks.

Комментариев нет:

Отправить комментарий