понедельник, 20 июня 2011 г.

Harku järve jooks

Harkus joostud!
Harku rada on üks minu lemmik. Kohe väga hea rada, raske on ainult stardis. Kui saad stardist kiiresti minema, siis jookse kuidas suudad. Ühtegi tõusu ei ole, kogu rada tasane.
Start ebaõnnestus, Janek ja Andres said ilusasti minema, mina jäin toppama. Muidugi oleks võinud trügida aga pole see minu loomuses.
1km joostud, kui nägin Janekit. 1,5km möödun Janekist. Janek ei suuda minu tempos püsida, jääb maha. Peagi näen ees jooksmas Andrest. Tunnen, et minu tempo on tema omast kiirem, pisitasa lähenen Andresele. Kogu aeg möödun kellestki, Andrese selg läheneb koguaeg. Mõte oli, et püüan ta enne kõrkjaid kinni, aga olemine ei olnud nii hea ja Andrese selg lähenes niigi pisitasa.
5km joostud, olemine läheb paremaks, lisan veel tempot.
400m enne lõppu saan Andrese kätte. Tervitan teda, jooksen temast ette. Kõik oli hea, jõudu jagus, olemine väga hea. Rannas liivasel pinnal lõikas nagu noaga jalgadesse. Vaatan taha ja näen, et Andres on minust meeter kaks taga, siis on teiste jooksjatega pikem vahe. Hõikan Andresel, et mine minu ette, ma ei suuda pehmel liival joosta, Andres ühmab aitähh ja läheb ette. Mina tema kannul. Nii me ka lõpetame.
Aega kulus siis 26:05. Ok aeg, sest maratonist oli möödunud kõigest kaks nädalat. Enesetunne normaalne, laibaks ennast ei jooksnud!
Nüüd nädal aega rahulikus tempos ja siis hakkan uuesti treenima maratoniks. Millisest maratonist osalen, pole veel otsustanud aga otsus tuleb enne jaanipäeva teha.
Kõigile ka head jaanipäeva!

Комментариев нет:

Отправить комментарий