воскресенье, 9 октября 2011 г.

76 Rabajooks

Rabajooks joostud ja Tallinnas ka shopatud!
Rabajooks see on korralik rada, mis ei ole raske, palju palju inimesi, hea korraldus ja mõnus fiiling. Ehtne rahvaspordi pidu. Selline on minu nägemus Rabajooksust.
See aasta osalesime kolmekesi, mina, abikaasa ja poeg. Eks me proovisime siis joosta vastavalt oma võimetele.
Minu jooks kulges siis nii, et peale starti esimene kilomeeter oli natuke sebimist aga siis sai juba joosta omas tempos. Ja tempo oli üllatavalt hea, keskmine kilomeetri aeg 03:51, pulss keskmine 162 ja max 166. Kui aus olla siis ma isegi peale jooksu olin natuke ehmunud, ise poleks uskunud, et olen võimeline sellise tempoga täna jooksma, sest laupäeval tegin pikema jooksu 27km ja õhtul veel tugeva kangi trenni. Täna hommikul oli veel väsimus sees ja enesetunne mitte just kõige värskem. Üldiselt suutsin hoida tempot ja rasket momenti ja hetke ei olnud. Võiks öelda, et tugev tempo treening. Peale esimest ringi jooksin veel rahulikus tempos teise ringi otsa. Ilm ideaalne, tuju hea, mis siis viga joosta!
Peale Rabajooksu sai tehtud ka väike poe tiir ja korralik söömine. Õhtul veel jõusaali treening. Ja ongi imeilus päev läbi, oleks selliseid imelisi päevi veel!

Комментариев нет:

Отправить комментарий