суббота, 5 мая 2012 г.

83. Suurjooksul ümber Viljandi järve

Selle aasta kohustuslik ring ümber Viljandi järve tehtud! Kõige paremine see jooks just ei õnnestunud aga ju mõnikord saab siis paremini. 
Kui päris aus olla siis minule Viljandi rada eriti ei meeldi. Aga mis seal ikka, tingimused on kõigil ühesugused ja meeldimine on maitse asi.
Jooksust mõne sõnaga läbi minu silmade ka. Ilm oli ilus, soe, pilvitu ja tuuline, selline normaalne Viljandi ilm. Tegelikult Viljandis on alati tuuline, nii palju kui ma mäletan.
Stardis jäin kohe toppama ja hetk hiljem olin massis. Sellega oli kaks esimest kilomeetrit kindlustatud, jooksin nagu olud lubasid. Peale esimest tõusu läks natuke lahedamaks. 
Muidugi minu pulsokas langes rivist välja, kui uskuda pulsoka näitu, siis oleksin pidanud olema surnud, näit oli kogu jooksu 00. 
Kuni kaheksanda kilomeetrini polnud häda midagi, isegi puusad ei valutanud. Peale kaheksandat kilomeetrit aga hakkasid puusad märku andma, lasin natuke hoo maha, jooksin ja nautisin jooksu, kuhu ma siis ikka kiirustan!
Aeg tuli selline nagu ennustasin, 2,5min. kehvem kui eelmine aasta, arvestades praegust seisu pean rahul olema!
Praegu keskendun enda ravimisele, plaan on ikka Stockholmi maratonil osaleda. Eesmärk Stockholmis joosta maraton alla 4 tunni
.
Viljandi, enne starti.

Комментариев нет:

Отправить комментарий